jaha..

hejsvejs!

jahaa.. tog som sagt vaccsinet mot svininfluensan igor gör fortfarande lite ont i armen, och jaa..
asså det kändes som man typ hadde4 fer, man man var helt frisk.. vaknade  typ halv ett elr nåt, och jag hade min värme kudde över mig, som typen saak, och det vr jätte varmt, inte så att det var skönt, utan så man kvävdes.. tyyp.. och sen somna jag om, och då drömmde jag typ att jag va i skolan, och jag bärettade det här för nån, och jag pratade i sömmnen!
jag sa,

-asså typ i natt så vaknade jag, och lixom, då så var et jätte varmt.. (asså jag sa det jätte högt, i sömmnen!!)
och sen kom jag på mig själv med att prata.. ja ba.. oj dåå..

och sen så sommna ja om..


okej, ni kanske inte fatta skeciellt mkt av dem jag skrev.. men jaja..;)



hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0