lite bilder från i sommras..

Hej!! asså nu tänker jag lägga i lite bilder från skåne, där vi va i typ en vecka.. lite kul.. kanske..

aja, här kommer lite bilder.. och text

• okej, vi bor på vandrar hem, när vi åker ner och upp från skåne, och här är typ bilder från första vandar ´hemmet,
bara.. fast jag har inga bilder på själva vandrarhemmet, bara när vi gick typ en vandringsled, typp den var typ 7km, och mina päron sa att det skulle gå på typ en halvtimme/timme, minen det tog typ 3 timmar för oss att gå där, jag; lite besviken.. aja.. här kommer lite bilder från den..


em.. här e ja o mamma,  vi tittar typ non karta elr nåt..








haha..  ett svävande löv.. men det ser ut som det har ögon, men det har den inte




den här bilden tog jag





hmf.. jag


jag




här var det typ ett träsk


här fanns det fiskar..:S


jo.. här sitter jagi baksätet och tar kort på mamma som packar in saker i bilen..
i bakrunden, å ser man våran stuga, eller rum då, det är det på kortänden..

aja., ska gå och köpa skor, det här får väl bli börsta delen av skåne eller va man ska säga.. inte vet jaa.. hej då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0