jiiihaaaaaa!!

idag ska jag åka till stallet med Stephanie!!
hoppas jag får rida Adette!!
I onsdags när jag var där, så skulle jag gå im till Pärlan,
jaggick in till henne, hon märkte nt att jag kom, och hon var skiit sur, vilket  hon  brukar typ, eman, då när jag kom  in  till henne, och klappade henne på baken, så blev hon ännu surare, och kasta sig åt sida och sparkade bakut!
jag fick en fullträff på ena låset, som fortfarande gör ont.
blåmärket är typ tio cm!!aaaj!!
Pärlan trooe jag typ skulle ta hennes mat... vet ej..

aja.. jag och en klasskompis, som heter Hanne, håller på med en tifning. tidningen heter Femman. gorde just spööksidan..
om ni vill läsa spöökiisen så googla på "spöhistorier" och klicka på den föörsta länken högst upp, där det st "svenska spökhistorier".
sen så kommer det fram en gul sida typ där det står högst upp "innerhållsförteckning" , och så tittar du på
"kapitel 3, barnliket under gollvet".

jiihaa! ska tilll riidningen! ses! *fruust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0