1 april- you never now what's happend then... (stavas)

Well, idag så har jag blivit lurat 1 gång!! Men det får ni höra om på måndag, så att jag inte avslöjar det för nån annan... menä, idag så ska jag åka til landet, och sen på lördag så kmr min faster, och farmor ut till landet.
Jah! 

Idag så lurade min klass, och min lärare, våran svensk lärare, att våran lärare fyllde år idag.. han gick på det!!
Och sen vi maten ja ba:
"HAHA, vi ska ju fett sjunga den där reklam-sången tack, tack för du har betalat din tv-avgift!" och sen så typ
springde alla tjejer runt och informerade alla vad de skulle göra, vi skulle ändra låten till "fredagsmys, om det..."

Sen på lektinonen så kom våran svensk lärare in, och då ställde sig Laura upp(för det var ett tecken när han kom in)
och började sjunga lite tyst "snart är påskloov"..
och så ställde sig alla upp och sjöng "om det så är det sissta vi gör, snart är det slut på läxor, nu är det dax för påsklooooov!".
Och det var kul!



Good påsk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0