Det här inlägget var ganska kul

Jaa, idag så har jag inte kommit över att skriva måt på bloggen, sitter här och fundrar på vad allt jag ska skriva. Jag ska lägga upp en serie som ploppa upp i mitt huvud, och så ska jag berätta vad jag äter på, och varför den är så god!

Jaa, jag börjar dock inte med det första om den där serien, för det pallar jag inte nu. Men jag undrar verkligen varför jag skriver "jaa" typ i början av varje rad..? Jaa, det kan man ju undra.
-Jaa. Jaa håller med.
-Jaa, jaa vet inte men jaa brukar i allafall inte skriva "jaa" så mkt, jaa, det är ju bara de som skrivver jaa, som skriver jaa, eller jaa?

//Jaa?



Men så typ idag så har jag vart hemma, imorse låg jag typ i sängen, och ba: "Hm.. ska jag gå till plugget...?? Nja... *Atscho! Host host.. Jamen, jag går inte dit. Too sick noow".
Jaa, så idag så har jag vart hemma, för jag var sjuk, eller som jag skrev i en berättelse när jag var liten :" oCh Då KoM eN KUkskÖterSKa in..." Det skulle såklart vara sjuksköterska... men men... man har sina  små pinigheter i livet, HAHA! Och jag vet, jag skrev typ så... :P

Menäää jag hatar finnar! !Alltså inte finskar, (!) utan de som sitter i ansiktet(!) Usch...
Och justdet! Jga äter nu Arlas goda sånhär "dröm" ... Mmm.... Lite mer yogurt i livet...
Och min favvo är helt klart typ "kola" eller "knäck" eller vad det nu är... men det är gott iaf, så testa det!!


Och nu kommer min serie som ploppade upp i mitt huve, när jag skulle typ instalera "Java" Nånting, och måste typ gå in på pappas användare, eller nåt..


Äh, vafan! Jag hade just skrivit typ 20 rader, med krånliga och svåra ord, och såråker jag trycka på en knapp, och allt bara försvinner direkt, jag skulle bara skriva typ ett ord till,och det ba: "klick" och så nara försvann allt!!! Fan!
Aja, vi ses;)



Puss;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0