Dissade av 3:or

Jaa, idag så hade vi med oss fika till skolan för vi skulle se en film (som var konstig och ganska bra) aa, och då så i skohuset när vi hade slutat, så var vi i skohustet, och mumsade på våra kakor/muffins och så kom det in två 3:or och så ville vi retas så vi stod tp framflr dom och ba:
"Titta på oss!!! Hahaha, vi har kakor, det har inte ni!!Mmmm va goda de är!" Okej, lite taskigt men aja:
Det som gorde att de dissade oss var att de fullkomligt ignorerade oss! De tittade inte ens på oss!!!!
Haha, vi kände oss dissade!

Men sen så typ gick jag hem, och spela piano i 3-kvart (nörd haha? Fast vänta, Mozart spelade ju i fem timmar varje dag... Han måste var en super-nörd!haha) och sedan så satte jag mig vid datan och tog sönder mina byxor , nej jag gorde dem till shorts.

Jaa,  det var väll typ min dag då, Puss:o)



Ps. Jag har fått en ny  favvo-smileys! Den här: :o). Söt? Ds.

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha, och du skriver det :O <3 xD

2010-04-17 @ 17:26:24
URL: http://loppanlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0