God morrn!

Jahapp, på morgonen nu så har jag matat gerbilerna med deras antibiotika., jag trodde det skulle ta ca en kvart, men
det tog trekvart!
Och nu sitter jag här och bloggar.
Och igår så ramlade jag, skulle hemmta en rullande boll, jag var king i king, och jag skulle fånga in den med foten, men jag missade den, haha, och snubblade på bollen, och slog i huvet i asfalten (stavas?) och sen blödde jag på armbågarna.
Haha.




Och idag så ska ajg åka till stallet *jippie, och borsta Adette!
Jag länktar så mkt till dit, så när jag var i stallet i måndags så jag ba till Lotta:"Lotta."
"Aaa. Vad är det?"
"Jag länktar till på onsdag..."
"Okej, farför då da?"
"Jag ska åka till stallet då..."
"*suck"

Men men, nu ska jag skynda mig till skolan, börjar 8.00.


Puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0