Godmorrn!!

Hej!
Idag så ska jag till skolan :(
Lotta och Alva är hemma, lyckostar...
Men men.
Idag blir det nog regn.
Hörde ni åskan igår?
Jag satt vid datan, och med typ ögat några cm från fönstret, så bara blixtrade det till helt plötsligt, jag trodde det var en kamera blixt, men soen tittade jag ut, och då såg jag ingen kamera, ofc, men massor av gråa moln, så jag stog och väntade på oskan, sen kom jag på att jag var ensam hemma, uh.. läskigt- speciellt när det oskar, jag tänkte ringa Lotta och fråga om jag kunde komma, men då var min mobil på toan:(
Men sen kom jag till Lotta, för jag vaar smart nog och hemtade mobilen från toan,  mendär hann jag inte vara ett större tag, för då skulle jag och pappa åka och köpa antibiotika tilll rådisarna.



Jag när det oskar! Jag måste erskänna att jag är lite rädd för oskan..

Ha en bra valborg, Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0