Ooont i halsen!

Usch-och-fy-och-dubbel-urk!
Jag åt typ nån sockerkaka som mamma gjort, i typ går, och fick värsta ont i halsen!
Det var nötter på, och det käns som den... jag vet ej men det göt vääldigt ont iaf... men det har jag ju i och försig haft hela dan, haha.
Men idag så har jag varit i skolan, som man brukar, och så typ.. det hände inget spännande..

Juste!
Vi har fått Saharas (min ökenråtta) man nu!
Såhär: Jag hade två st gerbiler (som de också kallas) som hette Sahara & Zandora. Zandora fick vi avliva för att hon hade nåt problem i magen, (nu ligger hon i en låda i vår frys, haha, ska begrava henne snart), och då hade vi bara Sahara kvar! Såå, då skulle vi få en gerbil-hane av vår gerbil-uppfödare, Maria, för de var i Saharas ålder, (det är ju dumt att skaffa en sprittlans ny jö) så, men de hann dö typ, så då skulle vi få en annan ensamstående gerbil-hane av en som Maria kände. Och nu har vi fått en hane, som heter Felix, men när de skulle para ihop Sahara och Felix, så ville båda bästemma, (stavas) så det gick inte, men då löste vi det såhär, att vi fick en annan bur, med ett galler i mellan,så de bara kan nosa på varann, typ.
Jaa, det var väl intresant? Nej.


Men, aaaaaj, vad det gör ont i halsen... får dricka lite honungs vatten... Hur man gör det ska jag skriva upp, i nästa inlägg, och så kan ni hitta det på kategorin "Recept"!

Jaa, puss och kram;)

<3

Kommentarer
Postat av: Lotta <3

sv; TILDA!

Jag har inte alls "srivit" fel!

Titta på bilden längst ner, så står det Sandra, isf Sofia!

Jag är verkligen Sofia galen...



Gud Tilda!

Ta det lungt !

Du behöver inte skriva samma kommentar fyra gånger :O

Och dessutom inte när du har fel ;o

2010-04-19 @ 21:20:10
URL: http://loppanlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0