Söndag.

Hej på er!
Jaa, idag så är det då söndag, och jag var i stallet, och jag red Fritz!
Jag hade en klump i magen när jag fick reda på att jag skulle rida honom, tror att det är för att han springer ut ur boxen ibland, men det gick bra, och efter ridlektinonen, så gick Anna (vår ridlärare) igenom hur det ny stallet ska se ut!!!
Yey!

Men jag kommer såklart sakna det gammla stallet, men det ska bli så himmla skönt med ett nytt stall!!

Och sen så skulle jag träffa släckten, (stavas) och äta tårta, mums!
Tårtan var en gätte god grej, med yogurt i grädden, det kanske låter äckligt, men det var gott faktiskt!
Och sen åkte vi hem, och jag sommna i bilen såhär:

Okej, den blev inte alls normal, men jag hoppas att ni kan lista ut  hur jag låg i bilen -.- (OBS att jag inte vet vad den där smilisen "betyder"!)

Och jag undrar otroligt mkt, vad jag ska ha för kategori för detta inlägg.. det får bli " mig/familj"...

Aja
Puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0