Mumsigt Nytt År!

Hur har 2010 varit egentligen?
Det har varit helt okej tycker jag. Lite för läskigt, mycket nya kompisar, bråk, skratt tårar. :)

(Utvärdering)

Först så åkte jag skidor i januari.

Sen i februari så var det bara skola. 

I mars så var det mera plugg.
I April hände inte mycket, likaså Maj.

Juni-
Där hände därimot mycket. Skolavslutning, ridläger och födelsedag.
 
Bild från Grällsta

Juli. Åkte till skåne och var med kompisar typ.




(Video från skåne när vi plockar blåbär)

I Augusti så började skolan :/ Både bra och dåligt, man pallar ju inte sitta på lektion och höra "viktiga saker" men att träffa kompisar var ju tummen upp! :D

haha, hugo ville inte va med på bild..

I Oktober va det mera skola.. och stallet hade blivigt färdigt! :D


I November (tror jag) jag blev skötar på bästa hästen! Adette:D


<3


December.
Nu i december så har det ju varit Julafton! Fått en massa paket, osv.
Och imorrn är det ju då det den 31 December.
Imorrn slår det till! :D
Idag är det den sista "normala" dagen 2010.
I övermorrn är der 2011.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0