Avatar

Hej! såg på den hära framsidan av "blogg.se", och där stod det om " Avatar" och "pocahontas".
då kom ja på att jag hadde glömt att skriva om Avatar som jag såg för typ en vecka sen. 
den va bra, spännande, Eiralin ba; åå, den vaa så braa.. HAHA!!
jomen den va bra.. men kriget tog alldrig slut typ, eller det tog lång tid för de att komma. men annars var den bra..!!
appropå ingenting, så började jag min ridning i dag, (söndag) och vi skrittade lite, jag fick ruda Oliver, han va pigg, lite för pigg tyyp.. me  braa gick det iaf;)
Efter gick vi fyra hem till mig, men datan funkade inte, så vi spelade "skip-bo2, de gick tyo hem o åt sen, jag, kom på att jag skulle starta im datan, vlket jag gjorde, och den funkade:)
men nu sk ajag typ äta.. taco..  kramokram//Tildiisen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0