Goomorgon!!

alla bloggläsare (dvs 0, haha!! skojja)
men jag ska tilll skolan om.. nej föresten, nora kommer ung 10i8, sen ska vi gå till skolan(jamen då ska jag ju till skolan!!).
och just nu är kl 07.28..

ååå.. jag irriterar mig på en så irriterande saak..
i vintras, innan jul, så skulle en liten tjej gå ut i skogen, helt ensam, aa, och då ba, ha!! jah skojja, men asså jag skullle sova över hos Nora, ochh asså vi hadde gått hem till mig, för att hemta saker, och jag hadde blandannat tagit med mig en ask, (dock inte trädet ask) med smycken i, och en bok,
på vägen så trilllade min tandborste ut, ur kassen, och ett par strumpor, men de hittade vi.
seen när vi kom hem till Nora, så hittade jag inte min  smyckes ask, eller min bok.
vi letade ute, och inne men vi hittade dem inte:'(
det låg ett halsband i asken, som är mkt värdefullt för mig...

johoopp.. asken e röd och lite pärlor på och format som ett hjärta..
så om nån hittar de såå......

kramomktpussar //Tilda;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0