hej hopp!

svejs!! (unndrar om man värkligen kan skriva så?) 
nejmen asså idag har det inte hänt så mkt för utom att jag har varit och firat min faster, och varit på nån djurmässa i kista.
vi börjar med djurmässan.. jo, asså vi träffa släckten (släck-den!) vid 13.30 ugf, och sen gick vi inoch typ betalade o såå, sen så ba, ne ja skojja, nämen, då gick vi in, och de hadde fonnyridning, 
men det var inte så kul, ja och mina kussar testade det, och man fick rida två varv runt n¨n bana, och min ponny var et  gotlandsruss och hette Doris, och appropå det så var jag hos min morbror i heljen, där jag fick en hästbok i julklapp, åter till saken, och hon var brun. 
vi tittade på äckliga ormar, och höll i möss, kollade på illerrace, kikade in lite på kaninhoppning, och agility.. och träffade min gerbil uppfödare och sen gick vi och åt, jag åt suchi och det var gott, sen åkte vi hem. 
tyyp..
imorrn så ska ja åka till landet, och va där tre dagar, med min kompis Elsa.. 
därför kommer jag inte skriva så mkt.
kramokram, Tilda;)
   
PS. här är vi i sommras, vi gorde konstiga bilder, som hni ser, de är jätte fula!! iallafall jag.. men jag ser jätte mysko ut-- ja iden blåa pyamasen.. kram:) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0