Hejj..

Hej allihopa;)

Jag är på strålade humör... vet aj vrf...

Men asså på dagis så fanns det en tjej (det fanns flera tjejer),  hon hette Jacquline (förlåt om jag stava fel), men hon slutade när viskolla börja ettan... men idag så fick jag hennes nr!! och hennes blogg dress, som kommer stå här nere sen på länkar.

Och imorrn så ser planen ut att jag ska göra nåt med Nora, och sen på kvällen ska jag på skriskodisco...
jaja.. dagens aoutfit (stavas?);
lila tröjja, med rosa-lila tocktröjja på, med svarta mjukis byxor med vit-svart-randiga strumpor!! HA! jag har ingenting för stil!! eller jo.. kanske lite..
ååååå.. jag har längtat hela dan efter min stacksrs data.. sitta helt ensam, i hörnet (av mitt skrivbord) och bara vääänta på mig... stacksre.. det är inte lätt att va dator... elr skärm elr tangentbord heller för den delen..
det var gäääääätte  länge sen jag satt vid datan...
skojja



Kramokram;)

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: haha förlåt, jag minns inte heller, hittade den inte :/ hoppas du får en bra helg, kram!

2010-01-22 @ 23:14:48
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0