Bilder från Grällsta!

Här kommer dem! Har bara valt ut som BÄSTA.

Sina. Den Katrin hade.



Rusalka, den häst Katrin ville ha.


Jag måste bara bäretta:
Jag: "Vad heter den där mörkbruna shettisen i hagen där borta?"
Becca: "Devita".
Jag: "Nej, asså den mörk bruna- svarta typ".
Becca: "Devita"!
Jag: "Men vad heter den svarta shettis där borta"!?
Becca: "*Suck. Devita. "
Jag går till Emma eller vem det nu var.

Jag: "Vad heter den där mörkbruna shettisen där borta?"
Emma: "Devita".
Jag: "Nej, den mörkbruna."
Emma: "Devita".
Jag: börjar det klarna upp. "Aha."


Devita






Vilja<3




Julia<3


My (?) Det var det här My gjorde på fritiden.


Iza:(Tror jag, ganska säker)


Max- den alva skulle ha, men fik sedan Emil, som jag inte ha kort på.


Våran ridlärare Pia:) och Julia<3


Självporträtt:

Jag alltså (?)

De här två sista bilderna snodde jag av nån. Minns ej vem.






Tyvärr hade jag inte nån bild på Zeini (min häst), Men det finns på min mobil- massor på henne.
Och all abilder pallade jag inte ladda upp. Det får bli nån annan gång. Ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0