Mina tycken!

Nu blir jag lite förånad!
Jag skulle ladda upp en bild,och då anmärker jag på att den där lilla bilden man ska trycka på när man ska ladda upp bilder på den är det ett TRÄD!
Vaddå? Man ju inte ha ett TRÄD?!
Lixom det är ju UTE?
Det både står och är UTE!
hALLÅ? Vad tänkte dem på när dom skulle fixa en bild där lixom?
Man kan väl ha en bild på Robert Pattinson, Kristen Stewart, Lady gaga, Mig, Witney Houston (stavas?), en blomma, en sjö, en kanot, en.. JULTOMTE!
Men vafan INTE ett TRÄD!
Träd är onaturliga i datorer!
Hallå? Blogg punkt s e!
Wake up lixom! Man kan ju inte gå omkring med TRÄD på infoga bild skylten! Hallå!
gOSH! Oh mama!
Oh my god! O my papa!
Lixom DAH!


Aaaaaaaargh!
Jag blir så förbannad på sådant... strunt!
Pöh!

Hej då! :O



Ps. Ni som inte fattade, jag drev- en av mina dumma idéer igen. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0