Glömde hjärnan hemma

Okej, massa strul iadg, jag skojar inte seriöst jag har bara varit helt knäpp i huvut idag!
Det började med  att jag vaknade imorse och sen skulle jag leta fram min bussrämsa som är borta, sen så gick jag till skolan och vi har gympa och efter gympan så hittar jag inte min mobil, och vi går till expiditoinen, gympalärarna, allt! Men ingen har den. Jag börjar typ gråta och sätter upp en skylt i ljushallen, så om nån ser den så ska de säga till.
Men efter svenska lektionen ska vi gå på lunch. Och självklart är min skåpnyckel helt borta (trodde jag.
Så jag har varken mobil, eller kan nå mina värdesaker i skåpet-.-
Får typ panik och ba: " Om nån ser min nyckel så säg till!!"
Och så säger typ Sabina: " Men vad har du i håret?" Jag ba.. då klarnar det.
Min nyckel sitter fast på en håsrsnodd som sitter i håret. *smart ass*
Vad gör man? :O
Jag har helt engkelt gömt min hjärna hemma idag.


Aja, när jag kom hem nu så lyckade jag (wooow) spärra mobilen! Coolt! :)


Oj.. min hand kommer in där och förstör allt.. denna togs typ samma dag som jag fick den :(
Saknar den .. kom tillbaka älskling!

Aja, ska facebooka. Hejdå lingonlår! (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0