Pappa, vart är du? :O

Efter teatern så gick jag, Eiralin, Asta och Hugo och Hogu till Hugo.
Åt pizza och såg på TV, drack läsk åt en kladdig kladdkaka från Coop Konsum.
Sen gick vi hem, för att Hugo skulle hem till sin mamma.
Jag gick hem och tanken slog upp mig att typ "tänk om det inte är nån hemma". En av mina onödiga tankar som ni antagligen tror låter jätte dramatisk, men jag bara tänke som jag brukar, aa, och sen när jag kom hem var det ingen där! :O
Jag.. öö.. och ni vet att min tomt ser ut som en kyrkogård, så jag ba " Nej hejdå", och gick till pappas kontor och där var ingen. Alls. Bara våran bil.
Sen därifrån så möter jag min kompis lillasyster. 
Aja, fortfarande ingen hemma när kommer hem.
Går till Katrin och ber om telfönnen, där pappa inte svarar.
Mina onödiga tankar tänkte:
1. Antingen är han mördad.
2. Eller så har han blivit bestulen av mobilen.
3. Eller så är han på konsum ochköper mat.
4. Eller så möter han mamma. (Hon var är på fest so why not?)
5. Eller våldtagen.
Men det sissta trodde jag inte riktigt till 100% på.

Ringer igen, och då svarar han att han precis är innanför dörren. Jag wihoo! :D

Aja, satte mig och sket på toan och läste en gammal KP tidning, och såg en ganska tråkig rolig-historia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0