Sugen på en ny header/design?

Är du det?
Inte pallar fixa det själv?
Jag finns här för dig!

Fina, fula, konstiga, snuskiga, coola, mysko, korkade, barnsliga, barnförbjudna, snygga, feta, smala, långa, korta, oskarpa, härliga, skarpa, suddiga, mulliga, skumma, knäppa, musikaliska, konstnärliga, hästiga, Ja, allt kan jag göra! Så om du är sugen, kontakta mig! (Kommentera i kommentarsfältet!)
Så ger jag dig bästa service, och hjälp!
Specialutbildad av min kompis!
(Eller hoppas på att få bli.. men säg inget!)

Välj bild, text färg, eller varför inte bara låta mig gå på instinkt?

Tex: (Klicka för att förstora! )














Allt för dig!


(Haha..)

Kommentarer
Postat av: Julia

hjälp gärna mig..

hehe jag kan inte göra headers så om du orkar så får du gärna hjälpa mig med design o header..<3

2010-11-13 @ 22:16:41
URL: http://juliasparla.blogg.se/
Postat av: Katrin Noren

Asså bajs på dig att man inte kommentera ditt inlägg "jag suger".



Jag vet hur du känner tilda, jag kan känna precis samma sak. Jag har blivit mer ensamvarg, och mer osäker på om mina "vänner" menar det dom säger.

Förut mådde jag bra i stallet alla var snälla, "stöttade", roliga osv. Nu? inte alls samma sak, det känns som jag har glidit ifrån alla, alltså alla, till och med dig, alva & lotta.



Ni känns tuffare medans jag glidit tillbaka, alla

2010-11-14 @ 17:48:27
URL: http://katrinnoren.blogg.se/
Postat av: Katrin Noren

Asså bajs på dig att man inte kommentera ditt inlägg "jag suger".



Jag vet hur du känner tilda, jag kan känna precis samma sak. Jag har blivit mer ensamvarg, och mer osäker på om mina "vänner" menar det dom säger.

Förut mådde jag bra i stallet alla var snälla, "stöttade", roliga osv. Nu? inte alls samma sak, det känns som jag har glidit ifrån alla, alltså alla, till och med dig, alva & lotta.



Ni känns tuffare medans jag glidit tillbaka, alla

2010-11-14 @ 17:48:28
URL: http://katrinnoren.blogg.se/
Postat av: becca

Tilda det går inte att kommentera inlägget över ,m en du är inte alls ful ! :o jätte fin människa, och sjukast humor som man alltid garvar åt ju ! :o <3 inlägget över är INTE sant ! <3...

2010-11-14 @ 17:52:47
URL: http://beccajonsson.blogg.se/
Postat av: Katrin Noren

(fortsättning.. & ta bort "alla")



Jag har inte haft nån som jag kan ha kallat bästavän på år ! och jag åker inte till stallet lika ofta, för jag vill inte , jag känner mig mest utanför för att jag kanske inte ahr samma humor som alla andra..



Jag har som mål (utvecklingssamtalet) att alltid se det possitiva i allt, men när jag läser alla bloggar, hur dåligt dom mår, dom vill dö, förstör för sig själv, tkr att dom är fula. Jag kommer seriöst sluta läsa dom bloggarna snart om dom fortsätter, samma med dig. Jag ser inte det possitiva i det och det gör att jag själv börar tänka negativa tankar..



Ingen är som du.. <3

2010-11-14 @ 17:56:31
URL: http://katrinnoren.blogg.se/
Postat av: Julia

Tilda,du är faktiskt underbar..

Jag älskar dig och om inte det räcker så visst..<3

Jag struntar i vad du tycker om dig själv för jag vet att du är snäll,omtänksam,fin,söt o ja listan kan bli lång..



Men du kan strunta i den här kommentaren om du vill men det jag skriver är sant...

2010-11-14 @ 19:04:04
URL: http://juliasparla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0