Bildbomb från idag, Typ..

Idag så har jag vart i skolan och på teatern, vi har äntligen kommit på vår pjäs, jag spelar Cleopatra :) (?)

Aja, lite bilder från skolan ^^


Finaste Elin Beata och Hale :)







HAHA


Alltid så fin ^^



Nora hittade en cigg och vi låtsades röka HAHHAHAHA
(Jag kommer aldrig börja röka!)


Aja, på väg hem från Teatern så köppte vi liite godis.. haha rea :D
Vi var så sugna.. HAHAHAHAH!!


Muuums.. alla trodde typ de skulle äta as mkt, men alla tog typ 10 var..
eller jag 20 då men aja.. :/


Sen gick vi hem till Hugo och var tråkiga..
Sen gick jag hem och sen till Katrin..
Nu ska jag sova..

Goonatt <3

Kommentarer
Postat av: Katrin Noren

Nej men tilda !

sluta skrämm mig sådär med en jävla cigg XD

2010-10-09 @ 09:52:22
URL: http://katrinnoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0