:(

jag hatar mig och jag är så ful.
:(
Alla ska vara så jävla söta och fina!!
Varför är inte jag det då!?
Jag vet att det finns dem som har det svårare än mig och blablabla, men WHATEVER!!

Jag försöker vara kompis med alla, men ingen gillar mig!
Helt ignorrerad i stallet typ!
Jag vet att jag bara ska ha uppmärksamhet bara för jag är ensambarn, och jag vill ändra på det, men vad gör man!?!
Jag hatar alla.
Mig, alla.
Jag vill inte ha nån kompis.

Alla är normala- lever normalt, har fina utséenden mm.
Vad har jag?
Inget.


Jag har ett töntigt bloggnamn, konstig namn ihuvudtaget, tråkig, konstig och alla jag gillar gillar inte mig.


ful som vanligt.


Kommentarer
Postat av: julia

tilda,du e inte ful utan jättesöt!<33

jag gillar dej jätte mkt..

nej det gör jag föresten inte! jag älskar dig otroligt mkt o varför jag inte kanske pratade så jättemkt med någon i stallet idag var för att jag hade det väldigt jobbigt o om du vill veta varför så får du fråga alva..



jag känner alltid så som du gör o jag vet att jag e ful ibland men alla e fula ibland..

man kan ju inte va skitsnygg på alla bilder o på alla ställen,eller hur?<3



du kan alltid prata med mig när du känner så!<33

gör det istället för att gå hemma o känna dig ful!..



puss,jag måste tyvär stänga av datan nu annars hade jag mkt mer att säga!<33



älskar dig!!!

2010-09-19 @ 21:58:14
URL: http://juliasparla.blogg.se/
Postat av: Sandra

TILDA! Du är jättesöt och en av dom snällaste personerna jag känner på hela jorden! Jag vet inte någon annan som alltid hjälper till eller alltid är så uppmuntande som du. Tilda tro mig, du är jättesöt och en underbar människa, det håller nog dom flesta med om! :D

2010-09-20 @ 16:45:38
URL: http://delicatee.webblogg.se/
Postat av: Lotta

håller med båda två där uppe! Tilda, jag har okej ánsikte och sånt antar jag. Men jag gråter otroligt ofta över min kropp (inga kommentarer tack. orkar inte förklara allt) och sånt! och alltså alla gillar dig tilda! alla kanske inte springer fram och kramar dig det hårdaste och det första dom gör. Men dom kanske inte känner så för du gör ju inte heller någonting, du är ju lite smått blyg. men det gör ingenting! alla älskar dig och alla skrattar åt dina udda skämt som du gör :D på alla myskvällar vi har är du ju verkligen med! Och du är inte ignorerad i stallet tilda. dom kanske bra inte vill hoppa på någon som inte gör det tillbaka liksom.. du ska inte ändra på dig men försök lite själv åtminstone. tänk dig en blyg tjej som knappt säger någonting då vill du ju inte bara springa fram och pussa den över hela kroppen ^^ Tilda, vi alla älskar dig!

2010-09-20 @ 19:37:21
URL: http://lottaskold.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tilda är ju ett jättefint namn och jag tycker du är jätte söt! och du verkar jätte snäll! Jag känner dig inte men Becka och Sandy gör, och jag skulle också vilja känna dig för du verkar vara jätte snäll!<3

2010-10-09 @ 12:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0