Igår från stallet- snabbt.

Jag börjar om 37 min, så måste handla kvickt, haha.

Nej men igår när jag och Katrin och Tilde hade hoppat av i farsta sa hon i biljettluckan att hon inte behövde stämpla min biljett för det hade hänt en olycka i skärmarbrink. 
Det första som slog mig var en olyckla- olycka asså typ nån överkörd som kom jag på att det kunde vara ellednignar eller så som krånglade också..
Sen på tåget så ville de inte åka längre än till skogskyrkogårn. 
Men efter ett tag kunde de åka till sandborg, där vi hade rätt så nära hem.
Så vi gick av,  och tog inga ersättningsbussar.  :/ vi glömde.

Katrin ringde SL för att få mer information om allt, men de ville inte säga vad hade hänt.
Vi blev oroliga- iaf jag..
När vi var vid Turken på samma väg som den, så såg vi en ambulans helikopter åkande från skärmarbrink... :/

Kommentarer
Postat av: julia

gud vad jobbigt!



göra nåt i helgen? jag har jättetråkigt! ;O

älskar dej<33 tro på det!

2010-09-13 @ 12:59:15
URL: http://juliasparla.blogg.se/
Postat av: .

Det var en kvinna som hade hoppat framför tåget! Bor precis där och såg när de körde iväg henne! Hon verkar dock ha klarat sig då hon rörde sig när de körde iväg henne och då utan helikopter!

2010-09-13 @ 23:07:13
Postat av: Johanna

Det var en kvinna som hade hoppat framför tåget! Bor precis där och såg när de körde iväg henne! Hon verkar dock ha klarat sig då hon rörde sig när de körde iväg henne och då utan helikopter!

2010-09-13 @ 23:12:22
Postat av: becca

Omg fett läskigt ! :o <3.

2010-09-16 @ 19:55:23
URL: http://beccajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0