*Ingen rubrik*

Jag är bara så himla tråkig.
Livet känns så himla trist.
Jag går till skolan, är i skolan, gör bort mig, ler mot den söta killen i klassen, går hem, sitter vid pianot, sitter framför datan, mamma o pappa kommer hem, äter middag, gör läxor, går och lägger mig. Sover.

Det är min dag.
Eller så åker jag till stallet och har skit tråkigt.
Får tår- attack och låser in mig på toan och tar fem ljupa andetag och går ut och lotsar som ingenting.
Är ledsen för att man är lite "under".

Bli tonåring, får problem, blir vuxen, skaffar jobb o barn, blir gammal får barnbarn, dör.


Jag vill inte att mitt liv ska va så.
Jag vill att mitt liv ska va galetoch knäppt.
Sandra, du är skitrolig.
Jag är skittråkig. Ler lite och säger hahaha.
Säger "Haha, duba lixom " Ingen fattar.

När jag var ltie i typ 2:an så fick jag Elisa, Laura, Wilma, Elin.W, Elin.R, Ella, Klara, Tilde och mig att skratta. (Detta ska inte föreställa skryt)
Inte längre. Alls.

Sa nåt extremt tråkigt till Laura idag, hon bara mumlade "Hm.." Och gick. Jag fattade mitt nu 304 misslyckade skämt och sa " Hehe, jag är bara lite konstig, lite mysko sådär" som jag brukar.




Är det nån som har nåt bra tips på hur man blir rolig?


Och nu i skolan har man blivit en tönt -.-
Idag på gympan så orienterade vi, jag kom med Mickis från hammarbyskolan.
Shiiet vad jag var tråkig.
Ja ba: " Jaahaa.. går du på nåra aktiviteter då..?:)"

Tråkig!


Hejdå.

-.-


Jag vill bli lika rolig som Lotta



Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR BÄST! :D

ÄLSKAR DIG <3

2010-09-09 @ 21:44:23
URL: http://reroo.blogg.se/
Postat av: Lotta

haha o-m-g vilken bild!! haha jag är INTE rolig! bara jag garvar åt mina skämt -.- hahahaha :D

du är INTE misslyckad! jag har historiens omognaste klass och hatar alla! Men jag gillar mitt liv ändå för att skolan är snart slut och då slipper jag alla :D

2010-09-10 @ 18:07:30
URL: http://lottaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0