Lite-inte mycket fakta om denna dag den 5/9 -2010 som jag ska förklara för er hur denna dag gick till så ska jag berätta om 5/9-2010 gick till- vem jag red och vad jag gjorde idag den 5/9- 2010!

Idag så alla små pytten vid era knytten så ska jag Tilda Blomqvist berätta om vem jag red, jag red- om det verkligen intreserar er så läs, annars så behöver du inte läsa, men om du vill så gör det. Detta är ju en grej som du får besämma själv och gör på egen risk, men om du verkligen, verkligen vill, och om ni känner den där stretdande känslan- Har ni känt den?- en känsla som kan få en att gå på lina över Niagarafallet i USA, Cannada.
En känsla vars styrka är enorm, det är nästan som en tvångstanke!
Har du det?

Haha, jag drev, men jag red Casper och hanns gallopp är så skön! :)

Och har laddat upp lite bilder från system kameran.
OBS!
HAR INTE PENGAR PÅ MOBILEN SÅ KAN INTE SVARA OM NI MESSAR!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: julia

ja,visst e casper underbar att galoppera med!<33



du skulle vart med på invigningen det var så kul

2010-09-05 @ 17:16:18
URL: http://juliasparla.blogg.se/
Postat av: becca

Och ingen vill byta med mig X( så jag fick rida sugande damp Flingan ! & ska göra det fler gånger yeeeeääääääääää ser värkligen fram mot nästa ridning -.- ! .

2010-09-06 @ 16:20:02
URL: http://beccajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0